Zarządzenie Nr 321/2014 z dnia 2014-05-09 - w sprawie powołania zespołu ds. szacowania strat powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych oraz w wyniku zdarzeń losowych
Data wydania | 2014-09-24 |
---|---|
Tytuł | Zarządzenie Nr 321/2014 z dnia 2014-05-09 |
Or.0500.321.2014.AP
ZARZĄDZENIE NR 321/2014
BURMISTRZA MICHAŁOWA
z dnia 09 maja 2014 r.
w sprawie powołania zespołu ds. szacowania strat powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych oraz w wyniku zdarzeń losowych
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. Nr 645, Nr 1318, Nr 594) zarządza się, co następuje:
§1. 1.W celu przeciwdziałania negatywnym skutkom zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych oraz zdarzeń losowych powołuje się zespół ds. szacowania strat powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych zwany dalej „zespołem”, w następującym składzie:
2. Przewodniczący zespołu Anna Maria Dobrowolska-Cylwik – Sekretarz Gminy,
3. Członkowie zespołu:
1) Joanna Stpiczyńska – podinspektor, Referat Finansowy Urząd Miejski,
2) Stanisław Grabiak – podinspektor, Referat Inwestycyjno-Geodezyjny Urząd Miejski,
3) Andrzej Pych – podinspektor, Referat Spraw Obywatelskich Urząd Miejski,
4) Alina Kalinowska – specjalista pracy socjalnej, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
§2. Przedmiotem posiedzeń zespołu będą w szczególności sprawy z zakresu:
1) szkód powstałych w rolnictwie (uprawy, budynki gospodarcze),
2) szkód w infrastrukturze komunalnej (drogowej, oświatowej, krytycznej, itd.),
3) jednostkowych zdarzeń losowych dotyczących lokali bądź budynków mieszkalnych (pożar od uderzenia pioruna, zerwanie pokrycia dachowego itp.).
§3. Sprawy ujęte w §2 pkt. 1 koordynuje pracownik Referatu Finansowego odpowiednio przy współpracy członków zespołu.
§4. Sprawy ujęte w §2 pkt. 2 koordynuje pracownik Referatu Inwestycyjno – Geodezyjnego odpowiednio przy współpracy członków zespołu.
§5. Sprawy ujęte w §2 pkt. 3 prowadzi pracownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Michałowie, w sytuacji do tego niezbędnej, przy współpracy pozostałych członków zespołu.
§6. Procedury postępowań dotyczących zagadnień wymienionych w §2 są w dyspozycji każdego członka zespołu.
§7. Sprawy związane z ewakuacją osób poszkodowanych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych oraz zdarzeń losowych koordynuje pracownik Referatu Spraw Obywatelskich przy współpracy z wyznaczonymi jednostkami oraz z pracownikami innych referatów urzędu.
§8. Procedury opisane w §7 uruchamiane są na podstawie stosownych dokumentów planistycznych.
§9. W zależności od potrzeb oraz zaistniałych okoliczności, skład osobowy do działań w terenie każdorazowo wyznacza Sekretarz Gminy.
§10. Nadzór nad działaniem zespołu prowadzi Przewodniczący Zespołu.
§11. Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania.
Burmistrz Michałowa
Marek Nazarko
Metryka strony