Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
INFORMACJA
w sprawie realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje osobom niesłyszącym i głuchoniemym prawo do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie.
W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w Urzędzie Miejskim w Michałowie, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych (art.12 ustawy).
Zgłoszenia można dokonać w jednej z następujących form:
- e-mail na adres sekretariat@michalowo.eu,
- faxem na nr 85 7131777,
- telefonicznie na nr 85 7131787,
- drogą pocztową.
Metryka strony