Zamówienie Nr IG.271.9.2021 z dnia 2021-09-23 - Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy "Montaż instalacji do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby gminy Michałowo"

Tytuł Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy "Montaż instalacji do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby gminy Michałowo"
Numer IG.271.9.2021
Data wydania 2021-09-23
Termin składania uwag do oferty 2021-10-25

IG.271.9.2021                                                                             Michałowo, dnia  25.10.2021r.

 

 

 

 

 

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: „Montaż instalacji do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby Gminy Michałowo”.

 

 

INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY

POSTANAWIA PRZEZACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

 

 

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Burmistrz Michałowa informuje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wysokości: 1.437.000 zł.

W myśl art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację z sesji otwarcia ofert.

 

Burmistrz Michałowa

Marek Nazarko


 

Montaż instalacji do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby gminy Michałowo. IG.271.9.2021

Polska-Michałowo: Słoneczne moduły fotoelektryczne

2021/S 184-478067

Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Gmina Michałowo
Krajowy numer identyfikacyjny: PL841
Adres pocztowy: Michałowo
Miejscowość: Michałowo, ul.Białostocka 11
Kod NUTS: PL841 Białostocki
Kod pocztowy: 16-050
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Roman Kalinowski
E-mail:
kalinowski@michalowo.eu
Tel.: +48 857131777
Faks: +48 857179041
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://epuap.gov.pl/wps/portal

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Montaż instalacji do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby gminy Michałowo.

Numer referencyjny: IG.271.9.2021

II.1.2)Główny kod CPV

09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia są instalacje do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby gminy Michałowo, polegająca na dostawie i montażu 8 szt. instalacji paneli fotowoltaicznych oraz 2 szt. pomp ciepła zlokalizowanych na budynkach gminnych wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjno-przesyłowej w następujących miejscach: Urząd Miejski w Michałowie (panele o mocy 35 kWp), Centrum Produktu Lokalnego w Sokolu (panele o mocy 15 kWp, pompa ciepła o mocy 40 kW), Świetlica Wiejska w Jałówce (panele o mocy 6 kWp), Świetlica Wiejska w Nowej Woli (panele o mocy 13 kWp), hydrofornia w Michałowie (panele o mocy 32,5 kWp), hydrofornia w Rybakach (panele o mocy 40 kWp), oczyszczalnia ścieków w Michałowie (panele o mocy 35 kWp), Świetlica w Juszkowym Grodzie (panele o mocy 5,4 kWp, pompa ciepła o mocy 12 kW). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym, dokumentacji technicznej, które stanowią załączniki do SIWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)Opis

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL841 Białostocki

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Polska, województwo podlaskie, powiat białostocki, Gmina Michałowo: Michałowo, Nowa Wola, Juszkowy Gród, Rybaki, Jałówka, Sokole,

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są instalacje do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby gminy Michałowo, polegająca na dostawie i montażu 8 szt. instalacji paneli fotowoltaicznych oraz 2 szt. pomp ciepła zlokalizowanych na budynkach gminnych wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjno-przesyłowej w następujących miejscach: Urząd Miejski w Michałowie (panele o mocy 35 kWp), Centrum Produktu Lokalnego w Sokolu (panele o mocy 15 kWp, pompa ciepła o mocy 40 kW), Świetlica Wiejska w Jałówce (panele o mocy 6 kWp), Świetlica Wiejska w Nowej Woli (panele o mocy 13 kWp), hydrofornia w Michałowie (panele o mocy 32,5 kWp), hydrofornia w Rybakach (panele o mocy 40 kWp), oczyszczalnia ścieków w Michałowie (panele o mocy 35 kWp), Świetlica w Juszkowym Grodzie (panele o mocy 5,4 kWp, pompa ciepła o mocy 12 kW). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym, dokumentacji technicznej, które stanowią załączniki do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 15

Kryterium jakości - Nazwa: Certyfikat cykli termicznych modułów / Waga: 15

Kryterium jakości - Nazwa: Certyfikat Damp heat – test modułów / Waga: 10

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 15/02/2022

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu:

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach: Regionalnego programu operacyjnego województwa podlaskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii – nr projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0628/19 pt. „Montaż instalacji do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby gminy Michałowo”.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

a) wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym, tj.:

- co najmniej jedno zamówienia z zakresu przedmiotu dostawy i montażu o podobnym zakresie zamówienia, o wartości minimum 100 000 zł brutto;

b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min.

- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.

- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót w branży sanitarnej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.

- jedną osobą posiadającą Certyfikat Instalatora Odnawialnych Źródeł Energii wydany przez Urząd Dozoru Technicznego lub inny równoważny dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji do instalacji odnawialnych źródeł energii w zakresie przemiotu zamówienia.

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunki umowy zostały ujęte w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 25/10/2021

Czas lokalny: 09:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 90 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 25/10/2021

Czas lokalny: 10:00

Miejsce:

Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej Zamawiającego, znajdującej się na platformie ePUAP, za pomocą formularza „Złożenie, zmiana, wycofanie oferty” dostępnego na ePUAP oraz na miniPortalu (na stronie Urzędu Zamówień Publicznych).

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.3)Informacje dodatkowe:

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub

nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

3. Odwołanie przysługuje na:

1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;

2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;

4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego

treścią przed upływem tego terminu.

5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.

6. Odwołanie wnosi się w terminie:

1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).

7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy

niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.

10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".

11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p.,

przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.

12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

17/09/2021

Burmistrz

/-/ Marek Nazarko

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Michałowie

Wytwarzający/odpowiadający: Roman Kalinowski

Data wytworzenia: 2021-09-23

Wprowadzający: Maciej Woźniewski

Data modyfikacji: 2021-10-25

Opublikował: Maciej Woźniewski

Data publikacji: 2021-09-23