Zamówienie Nr IG.271.5.2022 z dnia 2022-05-13 - Ogłoszenie o zamówieniu IG.271.5.2022 - Dostawy - "DOSTAWA SOLARNEJ JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ."

Tytuł Ogłoszenie o zamówieniu IG.271.5.2022 - Dostawy - "DOSTAWA SOLARNEJ JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ."
Numer IG.271.5.2022
Data wydania 2022-05-13
Termin składania uwag do oferty 2022-05-30

Michałowo, dnia 30.05.2022r.

IG.271.5.2022

Wszyscy, którzy pobrali SWZ

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Dostawę solarnej jednostki pływającej”.

INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY

POSTANAWIA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Gmina Michałowo informuje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w wysokości: 246.000 zł brutto.

W myśl art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację z sesji otwarcia ofert.

Burmistrz Michałowa

Marek Nazarko


 

IG.271.5.2022

Michałowo, dnia 26.05.2022r.

Wszyscy, którzy pobrali SWZ

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: ,,DOSTAWĘ SOLARNEJ JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ.” Wyjaśnienie nr 2

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Dostawę solarnej jednostki pływającej” , opublikowanego w BZP nr 2022/BZP 00158258/01 z dnia 13.05.2022r., działając w trybie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129), wyjaśniam co następuje:

Zapytanie nr 3

Mam pytania odnośnie Państwa odpowiedzi na Zapytanie nr 2:

  1. Pytanie 5 - Czy jednostka powinna posiadać kabinę pasażerską o stałej, zamkniętej zabudowie? Państwa odpowiedź - TAK.

Naszym zdaniem takie wymaganie ma kilka bardzo istotnych wad:

-) umieszczenie pasażerów w zamkniętej kabinie znacząco ograniczy ich kontakt z przyrodą, co kłóci się z celem - zakupem mobilnego centrum edukacji ekologicznej. Jako przykład podam łabędzie, które chętnie przypływają w pobliże łodzi licząc na otrzymanie pożywienia - nawet po otwarciu okien szacunkowo licząc zaledwie 1/3 pasażerów będzie mogła je oglądać. Zamykanie pasażerów w kabinie może się sprawdzać przy promach realizujących połączenia bez względu na porę roku na przykład w Świnoujściu czy Gdańsku. Ale wówczas głównym celem jest przewiezienie pasażerów przez przeszkodę wodną, a nie podziwianie przyrody.

-) zamknięta kabina znacząco zwiększy opór łodzi podczas pływania - będzie to skutkowało większym zużyciem prądu czyli ograniczeniem zasięgu lub koniecznością zastosowania akumulatorów o większej pojemności (co przełoży się na cenę i czas ładowania).

-) duża kabina poprzez swój opór bardzo utrudni manewry w porcie - przy silniejszym wietrze, nawet przy zastosowaniu steru strumieniowego może to być ryzykowne i ograniczy zdolność żeglugową oraz wykorzystanie jednostki

-) duża ilość szyb zwiększy koszty eksploatacji ze względu na konieczność ich częstego mycia, które będzie konieczne, aby dało się obserwować przyrodę -) zastosowanie zamkniętej kabiny istotnie podniesie cenę łodzi

-) potencjalna zaleta zastosowania zamkniętej kabiny - ochrona pasażerów przed warunkami atmosferycznymi w Państwa przypadku nie zadziała. Ze względu na akwen żegluga będzie możliwa tylko w cieplejszych porach roku (tradycyjnie sezon wodny trwa od maja do października), w pozostałym okresie lód uniemożliwi pływanie. W okresie eksploatacji łodzi wystarczającą ochronę przed deszczem lub słońcem zapewni daszek z panelami fotowoltaicznymi.

Nasze pytanie - czy Państwo nadal podtrzymują decyzję aby łódź miała stałą, zamkniętą zabudowę kabiny pasażerskiej?

Odp. Kabina pasażerska powinna mieć zabudowę umożliwiającą w słoneczne dni na maksymalne otwarcie, rozłożenie tak ażeby pasażer miał jak największy kontakt z przyrodą.  Z drugiej strony zabudowa powinna mieć możliwość dobrej ochrony pasażera przed skutkami niekorzystnych warunków atmosferycznych takich jak deszcz, silny wiatr.

  1. Pytanie 12 - Czy jednostka ma być wyposażona w system monitoringu CCTV z dostępem zdalnym? Państwa odpowiedź - TAK.

Proszę zwrócić uwagę, że dostęp zdalny do kamer wymaga odpowiednio szybkiego internetu udostępnianego przez operatorów telefonii komórkowej. Może się zdarzyć, że nie będzie takiej możliwości na części akwenu, tym bardziej, że od pewnego czasu operatorzy mocno tną koszty i ograniczają zasięgi swoich usług. Dodatkowo, dostęp do internetu będzie wymagał ponoszenia cyklicznych kosztów na utrzymanie aktywnych kart SIM. Tak więc jest prawdopodobne, że zamówią Państwo coś co nie będzie działało, chociaż i tak funkcjonalność takiego rozwiązania wydaje się nam bezcelowa. Naszym zdaniem lepiej jest zainstalować kamerę i monitor dla sternika, tak, aby widział rufę łodzi i wodę z tyłu jednostki. Zwiększy to w sposób znaczny bezpieczeństwo, gdyż umożliwi szybkie zauważenie na przykład kogoś, kto wypadnie za burtę. Kamera skierowana do tyłu bardzo ułatwi też manewry w porcie. W takim przypadku zdalny dostęp do kamery nie jest potrzebny. Na terenie portu będzie korzystne zainstalowanie jednej lub dwóch kamer do monitoringu łodzi i jej ochronie przed wandalami czy złodziejami. W tym przypadku jest dużo większa szansa na bezproblemowe działanie zdalnego dostępu, gdyż port jest w pobliżu miejscowości. Być może łatwiejsze będzie udostępnienie łącza poprzez kabel.

Nasze pytanie - czy Państwo nadal podtrzymują decyzję aby łódź była wyposażona w system monitoringu z dostępem zdalnym?

Odp. Jednostka powinna być wyposażona w podstawowy monitoring CCTV z dostępem zdalnym.

  1. Pytanie 15 - Czy kadłub ma być malowany trójwarstwowo z powłoką antifouling (przeciwporostową)? Państwa odpowiedź - TAK.

Taka odpowiedź na sprytnie postawione pytanie wskazuje na wykonanie kadłuba łodzi z aluminium lub stali. Zatem jest niedopuszczalnym faworyzowaniem określonych wykonawców. Kadłuby jednostek tego typu są budowane z polietylenu, kompozytów lub aluminium. Stali praktycznie się nie stosuje, choć teoretycznie jest taka możliwość. Tylko kadłuby z aluminium lub stali wymagają malowania zabezpieczającego przed korozją. Kadłuby z kompozytów mają utworzoną już w czasie produkcji zewnętrzną warstwę tak zwanego żelkotu, który jest bardzo odporny i całkowicie zabezpiecza łódź przed czynnikami środowiskowymi dodatkowo nadając kadłubowi odpowiedni kolor. Malowanie jest całkowicie zbędne, za wyjątkiem pokrycia części podwodnej antifoulingiem dla lepszego zabezpieczenia przed porastaniem dna przez organizmy wodne. Kadłubów z polietylenu w ogóle się nie maluje z powodu bardzo złej przyczepności wszelkich farb do polietylenu. Kolor uzyskuje się dodając odpowiednie pigmenty bezpośrednio do tworzywa na etapie produkcji. Podwodne części takich kadłubów zarastają w bardzo ograniczonym stopniu i nie stosuje się powłok antifoulingu. W naszym przekonaniu pytanie zamawiającego miało na celu ograniczenie konkurencji, a Państwo nieświadomie to zrobili.

Nasze pytanie - czy Państwo podtrzymują swoją odpowiedź na pytanie 15?

Odp. Zamawiający wymaga jedynie, aby jednostka pływająca była zabezpieczona przed porastaniem.  W ofercie należy przedstawić, jak zostało to osiągnięte.

Burmistrz Michałowa

/-/ Marek Nazarko

 


 

 

IG.271.5.2022

Michałowo, dnia 20.05.2022r.

Wszyscy, którzy pobrali SWZ

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: ,,DOSTAWĘ SOLARNEJ JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ.”

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Dostawę solarnej jednostki pływającej” , opublikowanego w BZP nr 2022/BZP 00158258/01 z dnia 13.05.2022r., działając w trybie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129), wyjaśniam co następuje:

Zapytanie nr 1

  1. Szerokość: min 2,45 m – alternatywnie: 3,40 m. Czy to oznacza, że szerokość ma mieścić się w granicach od 2,45 do 3,40 m?

Odp. Szerokość powinna mieścić się w przedziale od 2,45 m do 3,4 m włącznie.

  1. Połączenie z lądem za pomocą ładowarki: 2 x 16A / 230V. Czy należy tak to rozumieć, że od łodzi do dwóch gniazd 230V na przystani mają być podłączone dwa kable zasilające ładowarkę lub ładowarki?

Odp. Tak.

Zapytanie nr 2

  1. Zdolność żeglugowa – proszę o określenie do jakich warunków pogodowych ma być jednostka zaprojektowana, wysokość fali, siła wiatru.

Odp. Zgodnie z opisem w przedmiocie zamówienia, pojazd będzie wykorzystywany na terenie zbiornika wodnego Siemianówka, na którym odbywać się będą wycieczki edukacyjne z portu w Rybakach oraz przeprawy wodne na przeciwległy brzeg zbiornika (okolice miejscowości Cisówka). Do oceny zdolności żeglugowej należy wykorzystać ogólnodostępne informacje i publikacje w tym zakresie.

  1. Pojemność akumulatorów – proszę o określenie jakie są planowane jest długości pojedynczych rejsów i ich częstotliwość, jak długie będą przerwy między rejsami, ewentualnie ilość rejsów dziennie.

Odp. Na obecnym etapie nie określono częstotliwości rejsów. Szczegółowy harmonogram będzie uzależniony od faktycznych potrzeb. Do obliczeń należy przyjąć następujące parametry: 5 rejsów dziennie po 1 godzinie.

  1. Czy planowane jest ładowanie jednostki także podczas dnia w przerwach między rejsami?

Odp. W zależności od przyjętych rozwiązań technicznych i zdolności jednostki do obsługi rejsów.

  1. W SWZ podano minimalną prędkość jaką musi rozwinąć jednostka – 12km/h, proszę o informację: - jak długo taka prędkość musi być utrzymana - z jaką średnią prędkością będą się odbywały rejsy?

Odp. Rejsy powinny odbywać się z prędkością dostosowaną do warunków pogodowych i po uwzględnieniu faktu, że będą miały charakter edukacyjny. Nie jest kluczowe osiąganie dużej prędkości.

  1. Czy jednostka powinna posiadać kabinę pasażerską o stałej, zamkniętej zabudowie?

Odp. TAK

  1. Czy kabina pasażerska musi mieć przeszklone okna szkłem bezpiecznym hartowanym / przeciwsłonecznym?

Odp. TAK

  1. Czy kabina pasażerska musi mieć przeszklone okna z możliwością otwierania / przesuwania?

Odp. TAK

  1. Czy kabina pasażerska ma być wyposażona w stoliki między siedzeniami, czy jedynie same siedzenia?

Odp. Nie wymaga się stolika.

  1. Czy kabina pasażerska ma być wyposażona w ogrzewanie wabasto / wentylację?

Odp. Kabina powinna być wyposażona w instalację wentylacji.

  1. Czy kabina pasażerska ma być wyposażona w sprzęt multimedialny: - nagłośnienie sufitowe / radio - TV LED?

Odp. NIE

  1. Czy jednostka ma być wyposażona w systemy wspomagania sternika: - mapa GPS – echosonda?

Odp. NIE

  1. Czy jednostka ma być wyposażona w system monitoringu CCTV z dostępem zdalnym?

Odp. TAK

  1. Jakiej pojemności zbiorniki ma mieć jednostka: - wody – fekaliów?

Odp. Minimum 12 litrów.

  1. Czy pokład dziobowy i rufowy ma mieć oświetlenie LED?

Odp. TAK

  1. Czy kadłub ma być malowany trójwarstwowo z powłoką antifouling (przeciwporostową)?

Odp. TAK

  1. Czy kadłub musi posiadać stępkę zabezpieczającą przed uszkodzeniem kadłuba w przypadku uderzenia w przeszkody podwodne, płycizny, kamienie itp.?

Odp. TAK

UWAGA:

Gmina Michałowo działając na podstawie art. 135 ust. 3 ustawy dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129), w związku z zapytaniami do postępowania, dokonuje modyfikacji treści SWZ oraz ogłoszenia, polegającej na zmianie terminu składania ofert do 30.05.2022r. do godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.05.2022r. po godz. 10:00. Termin związania z ofertą do 30.06.2022r.

Burmistrz Michałowa

/-/ Marek Nazarko

 

 


 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu IG.271.5.2022
Dostawy
DOSTAWA SOLARNEJ JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białostocka 11

1.5.2.) Miejscowość: Michałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7131777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa solarnej jednostki pływającej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd8de232-d2ad-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158258/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13 13:31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067832/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zachowanie cennych zasobów przyrodniczych na terenie Zbiornika Siemianówka.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dotyczy Projektu nr WND-RPPD.06.03.00-20-0025/19 pn. Zachowanie cennych zasobów przyrodniczych na terenie zbiornika Siemianówka w Gminie Michałowo realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.06.03.00-20-0025/19-00 z dnia 11.09.2019 r.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: kalinowski@michalowo.eu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Michałowa – siedziba: Urząd Miejski w Michałowie, ul. Białostocka 11; 16-050 Michałowo (zwany dalej: Urzędem);- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie jest Pan Paweł Nesterowicz, kontakt:e-mail: iod_um_michalowo@podlaskie.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: IG.271.5.2022, prowadzonym w trybie podstawowym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IG.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup mobilnego centrum edukacji ekologicznej w postaci zakupu jednostki pływającej wycieczkowej – solarnego tramwaju wodnego. Na terenie zbiornika wodnego Siemianówka odbywać się będą wycieczki edukacyjne za pomocą ruchomego środka transportu wypływającego z portu w Rybakach oraz przeprawy wodne na przeciwległy brzeg zbiornika (okolice miejscowości Cisówka), gdzie planowana jest wieża widokowa. Tramwaj wodny będzie służył celom edukacyjnym i umożliwi przemieszczanie się po zbiorniku wodnym dla organizowanych wycieczek uczniów lub wszystkich innych grup zorganizowanych lub indywidualnych turystów zainteresowanych skorzystaniem z oferty edukacyjnej Ośrodka. Wymagania techniczne:
Długość: min 9,00 m
Szerokość: min 2,45 m - alternatywnie: 3,40 m
Zanurzenie: 0,40-0,50 m
Moc fotowoltaiczna: min 3600 Wp
Napęd elektryczny: min 1 x 10 kW - alternatywnie: 2 x 6 kW
Ster strumieniowy: min 3kW
Załoga: min 12 osób
Miejsce na rowery: min 5 szt.
Toaleta
Połączenie z lądem za pomocą ładowarki: 2 x 16A / 230V
Prędkość: min 12 km / h

4.2.6.) Główny kod CPV: 34512000-9 - Statki i podobne jednostki pływające, do transportu osób lub towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załączonym wzorem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP zgodnie z SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać: Formularz ofertowy, załącznik cenowy, pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu, zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami SWZ.

 Burmistrz Michałowa

/-/ Marek Nazarko

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Michałowie

Wytwarzający/odpowiadający: Roman Kalinowski

Data wytworzenia: 2022-05-13

Wprowadzający: Piotr Żydok

Data modyfikacji: 2022-05-30

Opublikował: Piotr Żydok

Data publikacji: 2022-05-13