Zamówienie Nr IG.271.12.2021 z dnia 2021-11-24 - Ogłoszenie o zamówieniu - IG.271.12.2021 - Dostawy ,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo"

Tytuł Ogłoszenie o zamówieniu - IG.271.12.2021 - Dostawy ,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo"
Numer IG.271.12.2021
Data wydania 2021-11-24
Termin składania uwag do oferty 2021-12-07

Michałowo, dnia  07.12.2021r.

IG.271.12.2021

 

 

 

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Dostawa koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo.”

 

 

 

INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY

POSTANAWIA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

 

 

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Burmistrz Michałowa informuje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w wysokości: 400.000 zł brutto.

 

W myśl art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację z sesji otwarcia ofert.

 

 

Burmistrz Michałowa

Marek Nazarko

 


 

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia IG.271.12.2021
,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowo

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659438

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Białostocka 11

1.4.2.) Miejscowość: Michałowo

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.4.7.) Numer telefonu: 85 7131777

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowo.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00282427/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą: 2021-12-02 09:00

Po zmianie: 2021-12-07 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą: 2021-12-02 10:00

Po zmianie: 2021-12-07 10:00

Burmistrz Michałowa

Marek Nazarko

 

 


 

 

 

Michałowo, dnia 01.12.2021r.

IG.271.12.2021

Wszyscy, którzy pobrali SWZ

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Dostawę koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo”.

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Dostawę koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo” opublikowanego w BZP nr 2021/BZP 00282427/01 z dnia 24.11.2021r., działając w trybie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129), wyjaśniam co następuje:

Pytanie nr 1.

  1. Czy Zamawiający zgodzi się na czas reakcji na zgłoszenie serwisowe 24 godziny liczone w dni robocze od poniedziałku do piątku?

Odp. TAK.

  1. Czy Zamawiający zgodzi się aby termin na usunięcie wady 3 dni robocze liczony był od momentu podjęcia czynności naprawczych?

Odp. TAK

UWAGA:

Gmina Michałowo działając na podstawie art. 135 ust. 3 ustawy dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129), w związku z zapytaniami do postępowania, dokonuje modyfikacji treści SWZ oraz ogłoszenia, polegającej na zmianie terminu składania ofert do 07.12.2021r. godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2021r. po godz. 10:00.

Burmistrz Michałowa

/-/ Marek Nazarko

 

 


 

 

 

Michałowo, dnia 30.11.2021r.

IG.271.12.2021

Wszyscy, którzy pobrali SWZ

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Dostawę koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo”.

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Dostawę koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo” opublikowanego w BZP nr 2021/BZP 00282427/01 z dnia 24.11.2021r., działając w trybie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129), wyjaśniam co następuje:

Pytanie nr 1.

Czy Zamawiający dopuszcza maszynę z 2021r., ale z przebiegiem 430 mth?

Odp. NIE.

Pytanie nr 2.

  1. Czy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie korespondencyjnej? 

Odp. TAK.

  1. Dot. zał. nr 1A, Wymagania dodatkowe Zamawiającego pkt 3 Deklaracja Zgodności CE jest jedynym dokumentem dopuszczającym maszynę do użytkowania, czy Zamawiający potwierdza że nie będzie wymagał innych certyfikatów?

Odp. Zamawiający będzie wymagał Deklarację Zgodności CE, książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi.

  1. Dot. zał. nr 1A, Wymagania dodatkowe Zamawiającego pkt 3 Czy Zamawiający odstąpi od przedłożenia wyciągu świadectwa homologacji dla oferowanego pojazdu? Koparko-ładowarko jako pojazd wolnobieżny nie podlega obowiązkowi homologacji, jedynym dokumentem dopuszczającym maszynę do użytku jest Deklaracja zgodności CE.

Odp. TAK.

  1. Dot. zał. nr 1A, Wymagania dodatkowe Zamawiającego pkt 8 oraz §6 ust 4 pkt 1 Umowy Czy Zamawiający zgodzi się na wydłużenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do 48 h , liczonych w dni robocze od poniedziałku do piątku?

Odp. NIE.

  1. Dot. §6 ust 4 pkt 2 Umowy Czy Zamawiający potwierdza, że zapis dotyczy sytuacji, w której naprawa podlega gwarancji? 

Odp. TAK.

  1. Dot. §6 ust 4 pkt 2 Umowy Czy Zamawiający zgodzi się na wydłużenie czasu na usunięcie awarii do 10 dni od czasu podjęcia czynności naprawczych?

Odp. NIE

  1. Dot. §6 ust 4 pkt 6 Umowy Czy Zamawiający potwierdza, że wymiana dotyczyć będzie części lub podzespołu, a nie całej maszyny?

Odp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany sprzętu co najmniej po 3 nieudanych próbach naprawy.

  1. Dot.§7 ust 1 Umowy Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas opóźnienia w dostawie maszynę zastępczą o zbliżonych parametrach, czy w tej sytuacji Zamawiający odstąpi od naliczania kary umownej za opóźnienie w dostawie?

Odp. NIE

  1. Dot.§7 ust 2 Umowy Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas opóźnienia w naprawie maszynę zastępczą o zbliżonych parametrach, czy w tej sytuacji Zamawiający odstąpi od naliczania kary umownej za opóźnienie w naprawie? 

Odp. Zamawiający odstąpi od naliczania kary umownej jeśli Wykonawca udostępni maszynę zastępczą na czas naprawy.

  1.  Dot.§7 ust 7 Umowy Czy Zamawiający wyrazi zgodę na odstąpienie od obciążania Wykonawcy odszkodowaniem uzupełniającym wynikającym z utraconych korzyści? Zamawiający dysponuje karami, którymi może obciążyć Wykonawcę w przypadku nienależytego Wykonania umowy.

Odp. TAK, zamawiający dokonuje usunięcia ww. punktu.

Burmistrz Michałowa

/-/ Marek Nazarko

 

 

 


 

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu IG.271.12.2021
Dostawy
,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białostocka 11

1.5.2.) Miejscowość: Michałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7131777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: ,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo" .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b009d036-4d23-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282427/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24 13:57

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007185/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup koparko-ładowarki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: kalinowski@michalowo.eu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Michałowa – siedziba: Urząd Miejski w Michałowie, ul. Białostocka 11; 16-050 Michałowo (zwany dalej: Urzędem);- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie jest Pan Paweł Nesterowicz, kontakt:e-mail: iod_um_michalowo@podlaskie.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: IG.271.12.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IG.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo. Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku nr 1A stanowiący załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodny z rozdziałem XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać: Formularz ofertowy, wypełniony załącznik 1A .

Burmistrz Michałowa

Marek Nazarko

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Michałowie

Wytwarzający/odpowiadający: Roman Kalinowski

Data wytworzenia: 2021-11-24

Wprowadzający: Piotr Żydok

Data modyfikacji: 2021-12-07

Opublikował: Piotr Żydok

Data publikacji: 2021-11-24