Zamówienie Nr IG.271.12.2021 z dnia 2021-11-24 - Ogłoszenie o zamówieniu - IG.271.12.2021 - Dostawy ,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo"
Tytuł | Ogłoszenie o zamówieniu - IG.271.12.2021 - Dostawy ,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo" |
---|---|
Numer | IG.271.12.2021 |
Data wydania | 2021-11-24 |
Termin składania uwag do oferty | 2021-12-07 |
Michałowo, dnia 07.12.2021r.
IG.271.12.2021
Dotyczy: |
postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Dostawa koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo.”
|
INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY
POSTANAWIA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Burmistrz Michałowa informuje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w wysokości: 400.000 zł brutto.
W myśl art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację z sesji otwarcia ofert.
Burmistrz Michałowa
Marek Nazarko
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia IG.271.12.2021
,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowo
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659438
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Białostocka 11
1.4.2.) Miejscowość: Michałowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-050
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: 85 7131777
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowo.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00282427/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą: 2021-12-02 09:00
Po zmianie: 2021-12-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą: 2021-12-02 10:00
Po zmianie: 2021-12-07 10:00
Marek Nazarko
Michałowo, dnia 01.12.2021r.
IG.271.12.2021
Wszyscy, którzy pobrali SWZ
Dotyczy: |
postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Dostawę koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo”. |
W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Dostawę koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo” opublikowanego w BZP nr 2021/BZP 00282427/01 z dnia 24.11.2021r., działając w trybie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129), wyjaśniam co następuje:
Pytanie nr 1.
-
Czy Zamawiający zgodzi się na czas reakcji na zgłoszenie serwisowe 24 godziny liczone w dni robocze od poniedziałku do piątku?
Odp. TAK.
-
Czy Zamawiający zgodzi się aby termin na usunięcie wady 3 dni robocze liczony był od momentu podjęcia czynności naprawczych?
Odp. TAK
UWAGA:
Gmina Michałowo działając na podstawie art. 135 ust. 3 ustawy dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129), w związku z zapytaniami do postępowania, dokonuje modyfikacji treści SWZ oraz ogłoszenia, polegającej na zmianie terminu składania ofert do 07.12.2021r. godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2021r. po godz. 10:00.
Burmistrz Michałowa
/-/ Marek Nazarko
Michałowo, dnia 30.11.2021r.
IG.271.12.2021
Wszyscy, którzy pobrali SWZ
Dotyczy: |
postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Dostawę koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo”. |
W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Dostawę koparko – ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo” opublikowanego w BZP nr 2021/BZP 00282427/01 z dnia 24.11.2021r., działając w trybie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129), wyjaśniam co następuje:
Pytanie nr 1.
Czy Zamawiający dopuszcza maszynę z 2021r., ale z przebiegiem 430 mth?
Odp. NIE.
Pytanie nr 2.
-
Czy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie korespondencyjnej?
Odp. TAK.
-
Dot. zał. nr 1A, Wymagania dodatkowe Zamawiającego pkt 3 Deklaracja Zgodności CE jest jedynym dokumentem dopuszczającym maszynę do użytkowania, czy Zamawiający potwierdza że nie będzie wymagał innych certyfikatów?
Odp. Zamawiający będzie wymagał Deklarację Zgodności CE, książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi.
-
Dot. zał. nr 1A, Wymagania dodatkowe Zamawiającego pkt 3 Czy Zamawiający odstąpi od przedłożenia wyciągu świadectwa homologacji dla oferowanego pojazdu? Koparko-ładowarko jako pojazd wolnobieżny nie podlega obowiązkowi homologacji, jedynym dokumentem dopuszczającym maszynę do użytku jest Deklaracja zgodności CE.
Odp. TAK.
-
Dot. zał. nr 1A, Wymagania dodatkowe Zamawiającego pkt 8 oraz §6 ust 4 pkt 1 Umowy Czy Zamawiający zgodzi się na wydłużenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do 48 h , liczonych w dni robocze od poniedziałku do piątku?
Odp. NIE.
-
Dot. §6 ust 4 pkt 2 Umowy Czy Zamawiający potwierdza, że zapis dotyczy sytuacji, w której naprawa podlega gwarancji?
Odp. TAK.
-
Dot. §6 ust 4 pkt 2 Umowy Czy Zamawiający zgodzi się na wydłużenie czasu na usunięcie awarii do 10 dni od czasu podjęcia czynności naprawczych?
Odp. NIE
-
Dot. §6 ust 4 pkt 6 Umowy Czy Zamawiający potwierdza, że wymiana dotyczyć będzie części lub podzespołu, a nie całej maszyny?
Odp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany sprzętu co najmniej po 3 nieudanych próbach naprawy.
-
Dot.§7 ust 1 Umowy Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas opóźnienia w dostawie maszynę zastępczą o zbliżonych parametrach, czy w tej sytuacji Zamawiający odstąpi od naliczania kary umownej za opóźnienie w dostawie?
Odp. NIE
-
Dot.§7 ust 2 Umowy Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas opóźnienia w naprawie maszynę zastępczą o zbliżonych parametrach, czy w tej sytuacji Zamawiający odstąpi od naliczania kary umownej za opóźnienie w naprawie?
Odp. Zamawiający odstąpi od naliczania kary umownej jeśli Wykonawca udostępni maszynę zastępczą na czas naprawy.
-
Dot.§7 ust 7 Umowy Czy Zamawiający wyrazi zgodę na odstąpienie od obciążania Wykonawcy odszkodowaniem uzupełniającym wynikającym z utraconych korzyści? Zamawiający dysponuje karami, którymi może obciążyć Wykonawcę w przypadku nienależytego Wykonania umowy.
Odp. TAK, zamawiający dokonuje usunięcia ww. punktu.
Burmistrz Michałowa
/-/ Marek Nazarko
Ogłoszenie o zamówieniu IG.271.12.2021
Dostawy
,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białostocka 11
1.5.2.) Miejscowość: Michałowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7131777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: ,,Dostawa koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo" .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b009d036-4d23-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282427/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24 13:57
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007185/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup koparko-ładowarki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: kalinowski@michalowo.eu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Michałowa – siedziba: Urząd Miejski w Michałowie, ul. Białostocka 11; 16-050 Michałowo (zwany dalej: Urzędem);- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie jest Pan Paweł Nesterowicz, kontakt:e-mail: iod_um_michalowo@podlaskie.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: IG.271.12.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IG.271.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki na potrzeby Gminy Michałowo. Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku nr 1A stanowiący załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodny z rozdziałem XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy zostały określone w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać: Formularz ofertowy, wypełniony załącznik 1A .
Burmistrz Michałowa
Marek Nazarko
Metryka strony