Zamówienie Nr IG.271.10.2021 z dnia 2021-11-03 - Ogłoszenie o zamówieniu IG.271.10.2021 Roboty budowlane ,,Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Michałowo.”

Tytuł Ogłoszenie o zamówieniu IG.271.10.2021 Roboty budowlane ,,Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Michałowo.”
Numer IG.271.10.2021
Data wydania 2021-11-03
Termin składania uwag do oferty 2021-11-18

Michałowo, dnia 18.11.2021r.

IG.271.10.2021

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Michałowo”.

INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY

POSTANAWIA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Burmistrz Michałowa informuje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w wysokości: 556.800 zł.

W myśl art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację z sesji otwarcia ofert.

Burmistrz Michałowa

Marek Nazarko

             


 

Michałowo, dnia  15.11.2021r.

 

IG.271.10.2021                                                                       

 

 

Wszyscy, którzy pobrali SWZ

 

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Michałowo”.

 

 

 

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Michałowo” opublikowanego w BZP nr 2021/BZP 00255090/01 z dnia 03.11.2021r., działając w trybie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129), wyjaśniam co następuje:

 

Pytanie nr 1.

W związku z udzieleniem przez Zamawiającego odpowiedzi na pytania wskazujących ewidentnie na rozwiązania jedynego producenta opraw oświetleniowych jakim jest Rosa, który jako jedyny na rynku spełnia zapisy blachy profilowanej w wersji anodowanej co może wskazywać na zmowę ze wskazanym producentem opraw prosimy o dopuszczenie opraw wiodących producentów, którzy posiadają oprawy w obudowie z aluminium tłoczonego które zapewnia lepszą jakość, żywotność opraw oraz lepsze odprowadzanie ciepła z oprawy. W przeciwnym razie uznajemy przestawione zapisy jako działania monopolistyczne i zmowę z producentem opraw co będzie skutkowało protestem do wstrzyma finansowania modernizacji. Jeśli zgodnie z twierdzeniem wysuniętym przez Zamawiającego anodowanie jest powszechną technologią stosowaną przez producentów opraw oświetleniowych proszę o przedstawienie przynajmniej 3 równoważnych rozwiązań zgodnie z wymogami wolnej konkurencji.

 

Odp. Korpusy z blach lub profili anodowanych stosowane są m.in. przez Konsorcjum Lafoge, Siled, lub wspomniana Rosa. Z uwagi na prośby Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zastosowanie opraw z odlewu aluminium równoważnych do podanych w projekcie pod warunkiem zachowania parametrów technicznych w tym fotometrycznych, jakościowych i estetycznych. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Inwestora o swoim wyborze co najmniej trzy tygodnie przed montażem oprawy, celem akceptacji Inwestora. W celu uzyskania zgody należy dostarczyć  karty katalogowe opraw,  oraz obliczenia fotometryczne sporządzone przez uprawnionego projektanta.

 

 

Burmistrz Michałowa

/-/ Marek Nazarko

 


 

 

Michałowo, dnia 08.11.2021r.

IG.271.10.2021

Wszyscy, którzy pobrali SWZ

Dotyczy:

postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Michałowo”.

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Michałowo” opublikowanego w BZP nr 2021/BZP 00255090/01 z dnia 03.11.2021r., działając w trybie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129), wyjaśniam co następuje:

Pytanie nr 1.

Zamawiający w specyfikacji technicznej zawarł zapisy zobowiązujące użycie opraw oświetleniowych posiadających konstrukcję z profili oraz blach, wykonywanych z aluminium o przewodności cieplnej (>200W/mK) zabezpieczona przez anodowanie, powłoka 20 mikron. Czy Zamawiający zaakceptuje oprawy o konstrukcji wykonanej z wysokociśnieniowego odlewu aluminium malowanego proszkowo? Dzięki takiemu rozwiązaniu oprawa jest trwalsza, a ponadto ciepło z oprawy jest lepiej odprowadzane, co przedkłada się bezpośrednio na żywotność całej oprawy. Wykonawca pragnie również zaznaczyć, że aktualnie tylko jeden producent tj. firma ROSA stosuje metodę anodowania blach aluminiowych celem zabezpieczenia swoich opraw. W związku z powyższym zapis w formie obecnej wskazuje na konkretnego producenta i w sposób rażący narusza konkurencyjność postępowania.

Odp. Anodowanie jest powszechną technologią stosowaną przez różnych producentów opraw. Zamawiający dopuszcza stosowanie jedynie powłok antykorozyjnych integralnie powiązanych z zabezpieczaną powierzchnią. Gwarantuje to brak złuszczania lakieru i lepszą przewodność cieplną niż w przypadku grubszych powłok lakierniczych.

Pytanie nr 2.

Zamawiający wymaga aby oprawa wyposażona w 24 diody, Wykonawca zwraca się z prośbą o wyjaśnienie obiektywnych potrzeb Zamawiającego, którymi kierował się przy określaniu liczby diod. Producenci stosują różną liczbę diod w zależności min. od rozmiaru oprawy, czy zastosowanych optyk, określanie liczby diod jest działaniem mającym na celu nakierowanie Wykonawców na konkretnego producenta i produkt, a co za tym idzie w sposób rażący narusza konkurencyjność postępowania. Wykonawca wnosi o usunięcie zapisu w całości.

Odp. Zgodnie z opisem technicznym dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach niż zamieszczone w dokumentacji w tym parametrów fotometrycznych. W związku z powyższym ilość diod LED należy traktować jako wartość nieistotną.

Pytanie nr 3.

Czy Zamawiający wymaga aby szczelność i wytrzymałość mechaniczna oprawy była potwierdzona certyfikatem ENEC?

Odp. Nie jest wymagany certyfikat ENEC.

Burmistrz Michałowa

/-/ Marek Nazarko

 

 


 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu  IG.271.10.2021
Roboty budowlane
,,Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Michałowo.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białostocka 11

1.5.2.) Miejscowość: Michałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7131777

1.5.8.) Numer faksu: 85 717-90-41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miachalowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Gminie Michałowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3702fdd6-3c91-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255090/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03 12:13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007185/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Michałowo.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6 Inwestycji na rzecz rozwoju lokalnego, pod nazwą ,,Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w gminie Michałowie“ nr umowy UDA-RPPD.08.06.00-20-0553/21-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja z wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: kalinowski@michalowo.eu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Michałowa – siedziba: Urząd Miejski w Michałowie, ul. Białostocka 11; 16-050 Michałowo (zwany dalej: Urzędem);- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie jest Pan Paweł Nesterowicz, kontakt:e-mail: iod_um_michalowo@podlaskie.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: IG.271.10.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IG.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac budowlanych polegających na montażu nowych punktów świetlnych na terenie miasta i gminy Michałowo. Zaprojektowano 80 lamp świetlnych typu LED: w Michałowie – 29 szt., Kobylanka - 42 szt., Tylwica Majątek - 9 szt. Zamówienie dotyczy następujących robót budowlanych: a) Budowa oświetlenia linii kablowej niskiego napięcia w Michałowie ul. Jaworowa, Sosnowa, Klonowa. b) Budowa oświetleniowej linii napowietrznej i kablowej niskiego napięcia w Kobylance. c) Podwieszenie obwodu oświetleniowego wraz z oprawami oświetleniowymi na istniejących słupach linii napowietrznej nN-0,4kV w miejscowości Tylwica Majątek. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w SWZ w rozdziale XVI.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym, tj.:
- co najmniej jedno zamówienia z zakresu rozbudowy, przebudowy, budowy o podobnym zakresie zamówienia, o wartości minimum 100 000 zł brutto;
b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności eklektycznej - załącznik nr 5 do SWZ
b) wykazu robót wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 4 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
2) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z załączonym w Załączniku nr 7, przedmiarem robót – kosztorys ofertowy będzie służył sprawdzeniu poprawności obliczenia ceny ryczałtowej, a jego nie dołączenie do oferty będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

  1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać: Formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu, zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami SWZ.

Burmistrz Michałowa

/-/ Marek Nazarko

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Michałowie

Wytwarzający/odpowiadający: Roman kalinowski

Data wytworzenia: 2021-11-03

Wprowadzający: Piotr Żydok

Data modyfikacji: 2021-11-18

Opublikował: Piotr Żydok

Data publikacji: 2021-11-04