Zamówienie Nr IG.341-09/08 z dnia 2008-09-01 - Przetarg nieograniczony na remont drogi Lewsze - Rabinówka. Kod CPV: 45.23.31.20-6
Tytuł | Przetarg nieograniczony na remont drogi Lewsze - Rabinówka. Kod CPV:45.23.31.20-6 |
---|---|
Numer | IG.341-09/08 |
Data wydania | 2008-09-01 |
Gmina Michałowo reprezentowana przez Wójta Gminy w Michałowie, ul. Wąska 1, 16-050 Michałowo, tel./fax. (085) 7131777, NIP 542-10-08-585, woj. Podlaskie - na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), ogłasza przetarg nieograniczony na:
Remont drogi Lewsze - Rabinówka.
-
Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. W postępowaniu nie przysługuje odwołanie.
-
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa.
-
Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie remontu drogi gminnej o łącznej długości 2,558 km, na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 686 do drogi powiatowej Nr 1448 B w km rob. 0+000-1+422 km (Lewsze) oraz na odcinku od drogi powiatowej Nr 1448 B w km rob. 0+000-1+135,5 km (Rabinówka) poprzez wykonanie podbudowy drogi. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną posiadaną przez Zamawiającego oraz prawem budowlanym i polskimi normami.
-
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w pokoju nr 2 Urzędu Gminy Michałowo, ul. Wąska 1 w godz. pracy urzędu 7.15-15.15, na stronie internetowej Urzędu Gminy - http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl oraz listownie.
-
Termin realizacji zamówienia do 15 maja 2009r.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp spełniają następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem,
-
zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (KRUS) potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-
W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie budowy dróg. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność krócej niż pięć lat to wykazuje wykonanie zamówień za okres prowadzenia działalności. Informacje, o których mowa powyżej należy wykazać w załączniku doświadczenie zawodowe. Dokument (referencje) winny potwierdzać należyte wykonanie zrealizowanych zamówień. Brak powyższych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem warunku udokumentowania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
-
Wykonawca w momencie złożenia oferty zatrudniać osobę posiadającą uprawnienia (zgodnie z Prawem Budowlanym) do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie z branży budowlanej. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą wykazać się przynależnością do Izby budowlanej lub podobnej izby zawodowej.
-
Wykonawca musi zatrudniać w momencie złożenia oferty 1 osobę posiadające uprawnienia do obsługi sprzętu budowlanego oraz co najmniej 2 pracowników fizycznych.
-
Wykonawca dysponuje nie zbędnym sprzętem budowlanym do wykonania zadania.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
-
Dokumenty określające pozycję finansową Wykonawcy, takie jak: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ustawy pzp:
-
oświadczenie z art. 24 ust. 1 . 2. i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /osoby fizycznej/ osoby prawnej / spółki jawnej/ spółki komandytowej /spółki partnerskiej /– wypełnić właściwe,
-
Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
-
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty:
-
Podpisany formularz ofertowy zawierający pełną nazwę i adres oferenta oferowaną cenę netto i brutto wykonania zadania,
-
Kosztorys ofertowy,
-
oświadczenie z art. 24 ust. 1 . 2. i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /osoby fizycznej/ osoby prawnej / spółki jawnej/ spółki komandytowej /spółki partnerskiej /– wypełnić właściwe,
-
oświadczenie finansowe wraz z sprawozdaniem finansowym lub PIT,
-
wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień osób przewidzianych do wykonania zamówienia,
-
wykaz wykonanych prac w ciągu 5 ostatnich lat, potwierdzającego doświadczenie wykonawcy wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane świadczenia zostały wykonane należycie (referencje),
-
wykaz wszystkich podwykonawców (jeśli dotyczy)
-
zobowiązanie do współpracy podwykonawców (jeśli dotyczy)
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
zaświadczenie właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (bądź KRUS) potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
oświadczenie o zapoznaniu się z inwestycją w terenie.
-
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
-
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
-
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Oferent wnosi wadium według zasad określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
-
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie przewiduje aukcji internetowej.
-
Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie przed podpisaniem umowy.
-
Zamknięte oferty zaadresowana na adres: Wójt Gminy Michałowo, 16-050 Michałowo, ul. Wąska 1 i oznaczone: „Remont drogi Lewsze - Rabinówka”, „nie otwierać przed 23.09.2008r. godz. 10.00” należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Michałowie do dnia 23.09.2008 do godz. 1000 .
-
Zamawiający dokonując oceny będzie brał pod uwagę cenę (90%) oraz termin gwarancji (10%).
-
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.09.2008r. pod numerem 206306 -2008 na stronie www.portal.uzp.gov.pl
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.09.2008r. o godz. 1015 w Urzędzie Gminy w Michałowie – Sala Narad.
-
Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami:
-
Elżbieta Rosińska
-
Roman Kalinowski
Michałowo, 01.09.2008r.
IG.341-09/08
Michałowo, 07.10.2008r.
POWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
W związku z rozstrzygnięciem przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu drogi Lewsze – Rabinówka ogłoszonego na portalu Urzędu Zamówień Publicznych nr 206306-2008 z dnia 01.09.2008r., Wójt Gminy w Michałowie informuje, iż najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma ,,Hydrokop” A.i D. Wojcieszuk, M. Kasjaniuk, ul. Błonie 5a, 08-200 Łosice z ceną ofertową 449 113,37 zł netto (plus podatek VAT 22% 98 804,94 zł) = 547 918,31 zł brutto oraz z gwarancją na okres 40 miesięcy.
Uczestniczącym w postępowaniu serdecznie dziękujemy.
Otrzymują:
-
,,Hydrokop” A.i D. Wojcieszuk, M. Kasjaniuk,
ul. Błonie 5a, 08-200 Łosice
-
a/a
Remont drogi Lewsze- Rabinówka
Numer ogłoszenia: 293003 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206306 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Michałowie, ul. Wąska 1, Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 719-85-93, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi Lewsze- Rabinówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu drogi gminnej o łącznej długości 2,558 km, na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 686 do drogi powiatowej Nr 1448 B w km rob. 0+000-1+422 km (Lewsze) oraz na odcinku od drogi powiatowej Nr 1448 B w km rob. 0+000-1+135,5 km (Rabinówka) poprzez wykonanie podbudowy drogi. Powyższe prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną posiadaną przez Zamawiającego oraz prawem budowlanym i polskimi normami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 449113.37 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
HYDROKOP A.i D. Wojcieszuk, M. Kasjaniuk, ul. Błonie 5a, 08-200 Łosice, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
-
Cena wybranej oferty: 449113.37
-
Oferta z najniższą ceną: 449113.37 oferta z najwyższą ceną: 449113.37
-
Waluta: PLN.
Metryka strony