Zamówienie Nr z dnia 2018-10-31 - Zakup czytników kart z pinpadem do zastosowania w urzędach wydających e-Dowody

Tytuł Zakup czytników kart z pinpadem do zastosowania w urzędach wydających e-Dowody
Data wydania 2018-10-31
Termin składania uwag do oferty 2018-11-09

Michałowo, 31.10.2018

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Gmina Michałowo, ul. Białostocka 11, 16-050 Michałowo

 

I. Przedmiot zamówienia

 Dostawa 6 sztuk urządzeń spełniających wymagania zamieszczone w specyfikacji

II. Termin realizacji zamówienia: 30 listopada 2018

III. Okres gwarancji: minimum 2 lata

IV. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

Cena – 100%

Cena podana w ofercie powinna obejmować zakup i dostawę do siedziby zamawiającego przedmiotu zamówienia oraz dostarczenie jednego egzemplarza testowego.

Dostawa od pn. do pt. w godzinach 7.15 – 15.15.

V. Sposób przygotowania oferty:

Przesłanie wypełnionego formularza ofertowego (załącznik) na adres e-mail: informatyk@michalowo.eu

VI. Termin przesyłania ofert: do końca 9 listopada 2018

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z dostawcami : Maciej Woźniewski, tel. 857131788, e-mail: informatyk@michalowo.eu

 

 

 

 

 

 

Załączniki do treści

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Michałowie

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Woźniewski

Data wytworzenia: 2018-10-31

Wprowadzający: Maciej Woźniewski

Data modyfikacji: 2018-10-31

Opublikował: Maciej Woźniewski

Data publikacji: 2018-10-31