Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych

INFORMACJA 
w sprawie  realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się


 
1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje osobom niesłyszącym i głuchoniemym prawo do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. 
W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w  Urzędzie Miejskim w Michałowie, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych (art.12 ustawy).
 

Zgłoszenia  można dokonać w jednej z następujących form:
-  e-mail  na adres sekretariat@michalowo.eu,
-  faxem  na nr 85 7131777,
- telefonicznie na nr 85 7131787,
- drogą  pocztową.

Metryka strony

Udostępniający: Jolanta Narolewska

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Woźniewski

Wprowadzający: Maciej Woźniewski

Data wprowadzenia: 2012-04-17

Data modyfikacji: 2012-04-17

Opublikował: Maciej Woźniewski

Data publikacji: 2012-04-17